NURUL AZUA ZAMBRI

Hmm mesti tertanya2kan siapakah beliau ?
cantek kah ? hensem kah ? baek kah? hot kah?
HAHA semestinyee itulah beliau. .
ape yg special sgt sal beliau nih yg aku smpai tulis nama beliau kre tajuk besa aa gak an. hehee
ni  beliau bff akuh time skul acs dulu.
aku kenal  beliau since form 1 cz satu kelas. cmna bley rapat?
tahlaa , aku pun lupa . x igt oh .
yg aku igt  dulu aku slalu msg ngn  beliau . HAHA tu jea,
pastu mybe akai pun sama kott.
ape yg aku nk cte ,  beliau nih aty baekk oh. n mesra alam tu sume suke kwn ngn  beliau.
form 1 je satu kelas ngn  beliau tp form 2 n 3 da x sama .
anyway mmg besh gle fren ngn  beliau.
then bile aku pndah teknik lagi laa
lgsg x jupe  beliau.
pape pun aku sentiase igt  beliau. byk kenangan ohh.
n da lama x jupe , baru2 nh aku on facebook tetbe tnmpk nama beliau pe lagi add aa.
HUHUU  btapa seronoknye aku time tu x terkata . HAHA ye aa  beliau tu best of the best lahh.
siyes x tipu doe.
tp kt teknik dulu ade gak membe aku nama sama  beliau nh , 
tp jika nk dibandingkan ngn  beliau nih sgt jaoh bezaaaa. HAHA .
urm tu je laaa. 

p/s1; hope kite kwn smpai ble2 ek. syg kau n chenta kau lah azua. ;DD 
p/s2; urm , nk boh pic  beliau ke x ekk? kang boh takot  beliau mara lakkk. hmm boh kott. eshh 
xpaya lahh. haish 

No comments:

Post a Comment