OH , YEAH !

pagi2 ni aku terasa amat mengantuk sekali.
mengapakah? entaa laa. mybe lteyh or x cukup tido ke. yelaa aku tido kul 12lbeyhh nk dekat kul 1 laa gak.
sbnrnye da ngntok sgt tp taleyh lak tpejam mata ni mlm tadi.
then, aku bgun 6.30 . haa kejap je tido.
xpe, kang lpas update ni nk sambung tido lek. hahaa
ngantok bhaiii
sat gi nk g keje lagii.
huhuu pengalaman kedua bekerja. hah
ape aku rasa? aku rasa sangat penat mcm nk pengsan n kaki aku nk patah pun ade.
yelaa aku x duduk pun smlm . 
law ada pun kejap jea.
haishh harap2 aku ley tahan sebulan. 
if sebulan pun jadilaa. lagi2 bpkaku da offer nk anta . huhu lagii beshh aa.
emm , balik keje mlm tadi masuk2 kete jea cm bese laa deme mesti ty ok ke x an.
aku pun jawab aa penat even die rasa keje aku tu x la berat mana kan.
huu pastuu deme pun jwb ayh n ma2 keje da bertahun x penat pun.
hehee aku terdiam dan berfikir..
'deme penat tp x pena nk mngaduh' utk tros mcari rezeki demi keluarganya.
haaa terasa myesal pun ade gak yelahh terlepas ckp. HAHAA tp xpe laa, halal. ngee~
pengajaran gak tuu.

huhuhu cak ! ;)

urm kan baru2 ni aku balik kg , si jupe la atok nenek saudara mara semua.
result pun hampir keluar , so atok aku pun bertanya
"mira, agak2 cmna ye? bley dapat x? (maksud die A++ kot)"
aku pun jawab, "entalaa" 
then , atok aku ckp balik , "kalau ENTAHLAA tu susa laa , berbuih mulut atok nih, mira" .
huh skali lagi aku rasa serba salah. 
aish pengajaran lagii. hmm, insyaAllah aku boleyhhh.
skg ni dup dap dup dap aku rasa. esok da kua resultnye punn. 
huu cuak seyhhhh ! cmne laa hasilnye kan. da la esoknye bday bpk aku.
if trok , habes laa . hancur hatiii beliau.. 


No comments:

Post a Comment