S !

HUU agak2 kenapa aku buh tajuk cmtu.
s s s . huu x abes2 ngn S.
alkesah ~
pjg cte nyee. huhuu ni yg da stat malas nih. HAHA
*dalam kepanasan* jap ye lari topik jap. ngee
ukeh , continue .
aku ade la kenal ngn sorg mamat nih nama S *bkn nama sbnr*
aku kenal ngn die melalui beshdamnfren aku.
xpena pun meet die
stakat tgk pic tu adela. bule la tahan face die yelahh anak kacuk.
huh baek pun ade laa cket pandai pun iyee.
kitorg slalu TEXT SAHAJA oke. tu je yg termapu. HAHA
huh sometimes aku rapat ngn die somestimes juge tidak.
korg nk tau npe? huh aku pun tataw lahh. 
and n0w rapat balik. haih laa
bukan aku x suka rapat ngn die tp die da laen doe. aku pelik. mesti de pape nh.
ada ke patot ty bukan bukan kt aku. haish hangin lah aku.
then gado kejap , pastu cool balek. haha mcm kelaka pndai pulak die pujuk aku.
tp aku tamaw cm skg ni aku nk die yg dulu .
kenapa die jadi cm skg ek? aku nk ty tp aku taw die x kan jawabnyee x pun buad buad x faham. huh kenal sgt dahh.
ni aku bgun awal pun sebab die lah.
aku x mara kt die pun aku bgun awal lgpun aku laparr. HAHA
subuh2 tadi aku reply text die mlm tadi then msg kejap lahh.
tp yg jadi persoalan KENAPE YOU DA LAEN ? HUH 
aku rasa ckup lahh cte sal die tuu. if nk cte agi ti x larat nk baca balek. HAHAA

No comments:

Post a Comment