nih R juaa py keje. huu ~ 
so sy terpaksa dan dipaksa . -.- *gurau lahh kawan :DD


1. Adakah anda rasa hot ?
x lahh. co0l malam nih. ;D



2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.
flowers. z00mg. ^_*



3. Cerita pasal wallpaper itu.
sangat cute lahh. ade bunga kecik2 warna warni . heee fav <3



4. Bila kali terakhir makan pizza ?

hehee bday saya lahh aritu. 04/02/2010. ayah belanja. beshh n bill pun besh. haha thx lah ayahh

 5. Lagu terakhir anda dengar ?
memori sekuntum rindu-spoon. uke , lagu nih saya dga kat blion ari2 kbetulan mcm sedap so search lah kt youtube n tros layan. HAHA 


6. Selain name sendiri , anda dipanggil nama apa ?

kak mira , shakira *sir kt tmpt keje kasi . act, die tataw nama aku nih so men pgil aje ;D


7. Tag 5 orang kawan anda
p/s; azua , law lbey 5 bule x? hee

urm
1.Mak uda
2.Ayah uda
3.Nurul
4.Jimmy
5.Amirul Hafiz Rosly 


8. Siapakah orang no.1 bg anda ?
tu emak saya. oh imissyou && iloveyou . s0bss



9. Katakan sesuatu kepada orang no.2
oh ayah , tengs 4 evrything. ;(



10. No.3 ada hubungan dengan siapa ?
dgn bujang sepah.ahaa die tu kaka saya . ;)



11. Bagaimana pulak orang no.4 ?

adek , sori n thx. -.- 


12. Kata - kata cinta untuk orang no.5.
kadang2 saya sayang awak lebih dari orang laen. (-.-) 



13. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda.
awww~ cam susa jea.

ukelah , jujur . die baek die cantek ;) . sume org suka kawan ngn die termasuk saya .   


14. Perasaan anda buat tag ini ?
huu agak teragak agak ah. ahha merepek jea.


oh yeah . finally dpt gak aku post arinih setelah bberapa ari jadik pekasam. sori juaa. btw thx yea. ily lahh kawan . ;)

No comments:

Post a Comment