1957 HATI MALAYA


sejak bile ada prasaan patriotik nih mira ?


ngeee~
bukan ape bende nih ada sejarah kott.
eyh bukan sejarah but kenangan saja.
oke . cmni taon lepas if x silap lahh
eyh waktu form 4
waktu kat teknik.
nak dekat2 merdeka cmnila
ada tygn merdeka .
haa tajok cte nye too laa
1957 HATI MALAYA
nk dijadikan cte 
rakyat teknik kuala kangsar yang 
berumur 16 pun g dewan nk tgk cte ni lahh .
then , ktrg diberi taklimat.
katanya , 
" habes jea cte nih nama yg dicabut undi terpilih utk jwb soalan berdasrkan tygn tsebut n dpt hamper "
dlm aty aku hadoii harap2 nama aku x dpt
tp utk kselamatan aku pun paku mata nih fokus je tgk cte tuu 
da la ngntok bosan lak tuu . dgn gelapnye dwan tu . padan la kalau dpt tdo.
THE END~
saat yg ditggu
tbe2. . .
aku rasa mcm nama aku dipanggil oleh mc tuu
haa tkojot beruk denn.
aku pun segan plus cuak sume ade lahh.
da la nama 1st skali.
perghh braderr .
wa x tau cmne nk ckp prasaan.
aku un pgi la depan pentas n sedia nk mjawab soalan .
okeh , finally da siap cabut nama mc tu pun ckp
" sbnrnye x pun soalan "
maknanya . . 
wa kne kencing bebb
HAHAAA
maka aku  pun dpt la hamper tu secara bertuahnyee
hee 
p/s : ringduuuu teknik ! =.=

No comments:

Post a Comment