25.12.2010

hell-o
harini hari ke-3 aku dirumah .
yayyy!
even khamis tu mcm dah nyawa2 ikan tak tahu ada bus ke tak nk balik gi manjung tp
alhamdulillah . sampai gak aku kat umah . ;)
haa n haritu jugak result PMR kua . adik aku !
whoaa even tak A terus tp oke laa lulus en . tahniah la aku ucapkan . ;)
hmm
dah hari sabtu esuk ahad haa balik semula ke PSIS laaa.
sebelum tu ikot ayah hantar kakak gi daftar UPSI !
whoaaa ! kakak aku jadik cikgu ? bia benarrrr ?
btw , goodluck oke . ;)

assignment for this week :
>>trengkas 
>>personality developement ~swimming suite
>>chess ~manage the organization

tapi sume nih pun tak buad lagi . HAHA
biasalaa suka tangguh kerja . da sampai due date baru menggelabah itik nk settle .
*cuba untuk berubah*

well, hari nih sangat tak ada mood untuk ditonjolkan .
T_T

No comments:

Post a Comment