Alhamdulillah . Selamat satu keluarga sampai rumah . :)
Satu hari duduk dalam kereta . Kematu .
Tapi SYOK juga .
Okayy , tak sampai Ahad pun dah ada kat rumah . hehe
*taknak lamalama nanti aku rindu kau .

Lebih kurang 2030 , 20/5/11 gerak terus ke Bandar Putera Shah Alam .
Sampai sana lebih kurang 2330 . Pergi makan .
L A P A R
 Order NASI GORENG PAPRIK .
Sedap ke tak malas komen .
*kau punya pasal aku layankan aje .

Dah habes makan pergi rumah Pak Ngah . harapan nak tidur terus .
Berborak haaaa .
Aku tidur lambat .
*sori aku tipu kau . hehe
Pukul 5 pagi aku bangun terus bersiap nk gerak Temerloh , Pahang .
Selepas azan subuh gerak terus .
Sumpah mengantuk .
tapi . .
Aku tak tidur pun . *jaga baju jaga makeup* euwww

Perghh jalan dia memang layan habes .
Macam ular . Berbukit bukau . Penuh kabus . fuhh
Nak je suruh ayah berhenti kejap . Nak kua kereta nak cakap kat luar kot ada asap kua kt mulut .
Korean lah sekejap kan .

Thanks Fipper . Kau bestt <3
Pak Ngah , ni kite nk cakap
Sepanjang majlis pernikahan dan persandingan Pak Ngah macammacam jadi kan .
Tp takpe tu kan cabaran bak kata kawan Pak Ngah waktu kita daki gunung tu . hehe
Beshh . :)
Pak Ngah memang sempoi .


Tuuuu dia . Taknak kalah dgn pengantin . :D

Apa-apa pun semoga Pak Ngah happy dengan Cik Ila .
Dapat anak-anak comel macam kite . HAHA





























Pak Ngah kata Pak Ngah geli pakai inai . Tu pakai sebelah aje . HAHA
Sama cantik sama padan . :))


Okayy , cukup lah .
Baii


FN : Apa-apa pun , Ayah Besstttt ! Drive non-stop . Yeah , thumbs up .

3 comments:

  1. fuuyyyoooo...merah menyala...mcm awak plak yg nk kawen...hehe..x kalah babe!!

    ReplyDelete
  2. mana boleh kalah . HAHA :D

    ReplyDelete