Yeah , Saya kuat !

Semalam aku kerja full . :)
Walaupun demam , dengan hati yang luas terbuka aku gagah . Buat juga kerja .
Biar orang nak kata apa .
Hingus meleleh sana sini . Memang S E L E K E H .
Serve customer memang tak pandang muka diaorang . Malu . AHAHA
Kalau diorang senyum pun aku tak larat nak senyum . Kalau senyum nampak sangat terpaksa .
Lepas makan petang , aku punya kerja buat air . Aimakk --''
Sebab nak ajar budak baru ambil order aku kena buat air .
Okayy , kalau air tu rasa sedap sangat , memang sah dah bercampur baur dengan hingus aku . #sori .
Kalau ada customer yang mati sebab minum hingus aku sori yea . Tak sengaja . #bole cakap macam tu ?



Kepada bos ku yang cantik jelita :
*kalau semalam tisu habes , sori yea . Saya lah pengguna tegar semalam . HEHE
Yela , bayangkan lah setiap saat tu gagau mencari tisu nak buang hingus .
sekali ambil bukan sehelai . Main tarik ajeee selagi boleh , hee .
Hasilnya hidungku merah dan pedih . Auchh --''
Ubat tak bawak sebab takot ngantuk kang pengsan habess la . Sape nak CPR ? HAHA *gelak jahat .


saya kuat , jyeah !
Balik kerja . Aku nak telan pil tapi tak boleh . Yeah , buka peti ais , nampak ubat cecair adik kecil yang punya . #ayep , mintak sikit yea ubat kamu . :)
Semalam ter'staple' tangan sendiri . k , rasa dia sangat awesome !

Jumpa lain kali . Baii

Lotsa Love ,
NA


FN: Flu dah nak baik , batuk pula datang . yeah !



No comments:

Post a Comment