Hell-oh .

Okay , aku rindu sorang budak nih .

Budak nih hensem la weh .
Budak nih selalu cari gaduh dengan aku . Aku bengang .
Dan kadang-kadang aku juga suka cari gaduh dengan budak nih . HAHA dia pula bengang .
Budak nih sangat kedekut dengan aku . Dalam hati aku kata 'duit kau tu ayah yang bagi okayy .'
Budak ni sangat malas nak tolong aku . Bagi upah baru nak tolong . Kau fikir aku jutawanita .
Lainlah kalau aku ni bini Donald Trump .
Tapi
Aku rasa budak nih sayang aku sebab aku sangat baik plus sangat comel . *k itu perasan .
Kalau lepak dengan membe-membe kat hostel aku suka cerita pasal budak nih .
Sebab aku rasa macam rindu kat budak nih  .
&& aku pun macam sayang kat dia sebab dia hensem . *k aku nak mintak kau blanja G Shock
Aku suka influence budak nih with pink colour . Tp sekarang budak nih dah pandai membantah .
Cehh kau fikir kau dah matang ? gahaha
&& dah hampir seminggu aku tak jumpa budak nih .
Selalu balik kerja aku rebut laptop dengan budak nih . Sekarang ?
Laptop murah ni terbengkalai je atas katil . Haih --''
Ada lagi lebih kurang lima hari baru boleh jumpa budak nih.
Takpe , aku sabar . Boleh cari point nak gaduh lagi lepas nih . jyeahh !



 

Ini lah beliau yang dimaksudkan dengan  Budak nih tu .
Ni la ha orangnya . Act , dia adik saya . huhu
Mentang-mentang cuti sekolah dua minggu ,
Kau bantai lepak Klang sampai tak ingat rumah .
Orang call buat dono jea .
Hampeh .


BUDAK perempuan ni suka over tawww~
P/s ; eyh budak , kalau kau baca jangan fikir kau glamer oke . nyampah .

No comments:

Post a Comment