MALAYSIA HARI INI

Assalamualaikum :)

So , hari ni hari ketiga aku dan kawankawan stay kat RUMAH SEWA .
So far so gooooooooooooooooooooooood . :)

Tapi ,
Ni belum masuk lagi senior yang satu rumah ngan kitaorang tp lain bilik lah kan .
hmm tah macam mana tah nanti kan .
Sekarang ni dengan kawankawan boleh lagi la kan buat hal masingmasing
Noob kan diri sendiri sebab semua tak reti guna remote astro beyond . :D
Gelak kuatkuat .Sebelum tidur gelak dah bangun tidur pun gelak .
Makan suka hati . Jerit kuatkuat bila nampak katak . --''
HAHA

Hint untuk awak . :)
Okayy , pagi tadi bangun sembahyang subuh . Alhamdulillah . :)
tapi
saya tak tidur pun lepas tu . terus hadap tv tengok berita tengok MALAYSIA HARI INI
sebab
Yee , saya tunggu awak .
Sanggup tak tidur . Tengok MHI tah mende dia cakap sambil mata tengok luar .
Saya nampak atukatuk and neneknenek je ngan basikal diaorang .
Saya tak nampak pun awak dengan Fixie awak .
Saya tunggu sampai ngantuk sampai tetdo kat sofa .
Dasyat tak dasyat lah kan .
HAHA





Okayy , abaikan pagi tadi .
Esok nak lapor diri untuk SEM 3 . yeah ! azam baru , niat baru . InsyaAllah . :)



FN: Rindu Fatty Cafe sampai terbawak dalam mimpi . :D

No comments:

Post a Comment