Hi.
Assalamualaikum. 
*fuh fuhh banyak nau habuk*
*ini bukan je habuk ulat sampah tahi lalat semua dah bersarang*

Hai NA rindunya saya kat awak. Ahaks. 

Bukan malas nak update tapi saya tak tahu apa motif saya tak publish tp biarkan di kotak draft. Kakakaka

Okayy sekarang waktu Malaysia 0527. 

Dan saya masih berjaga. 
Mungkin verangan berada di New York. 
Bukan apa semenjak menjadi fresh graduate ni *not confirmed yet* *inshaAllah,Amin*
Makin busy pulak hidup ni sampai tak tidur. 
Maksud saya tak tidur waktu orang semua tidur laaahh. hmm 
Tapi,
Bagus la ada orang macam haku nii InshaAllah rumah selamat *mak guard*

Fuhh nak tahu buat apa je pepagi buta ni sensorang dalam bilik?

First, stalk orang sampai muntah sampai ke lobang cacing sekalipun ku mencari kebenaran. HAHAHAHA
Lepastu 

Baca novel sampai mual. 



Main game sampai pengsan 


Dan layan Tonton.
Haa itu je la yang dibuat.
*yee saya tahu tak berfaedah pun buat semua ni*

Tapi satu hari nanti mesti rindu nak buat benda ni semua. Ahhhh

Umur dah semakin meningkat lepas ni kena kerja la apa la kann?
*perangai senonoh sikit kang takde orang nak buat menantu*

* * * * * * * * * *

Salam subuh,

NA

FN: teringat pulak si Achik Muiz pesan macam-macam tadi. Kihkihkih 

No comments:

Post a Comment