Kesian .


Hari ni hari pertama bekerja setalah berapa bulan aku tinggalkan kerjaya aku nih . Ceewah . HAHA
Masuk kerja pukul 1 ptg sebab aku malas nak masuk awal && aku tahu aku nak tidur .
Tapi esok dah kena masuk pukul 10 pagi . Haih laa .
Okayy , kerja dengan orang baru sangat penat rasanya . Tah apa tah malang nasib aku nih , kalau kerja jea mesti kena handle budak baru . Tapi takpe budak nih okayy sikit daripada yg sebelum nih . 
Sangat lah lenguh kaki aku . Mata pun berat jea . Dah la membe kerja tu cuti hari nih so 
tersangat lah bosan hari pertamaku bekerja . Dalam otak fikir bila nak balik rumah jea . 
Nak tengok tv nak stalk orang sana sini && wajib nak tidur lamalama . 


L E T I H 




p/s: Aku dah takreti pakai tudung bawal .
Sangat penat . Aku harap esok okay dan biarlah masa tu berjalan dgn cepat . Tak larat aku nak duk sana lamalama .

Kbaii . Peace .

FN: Duduk rumah penat , tak duduk rumah pun penat . Gila .

No comments:

Post a Comment